Παρασκευή 14 Ιουλίου 2023

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΙΝΙΑΡΑ ΣΤΟΝ ΣΟΛΩΝ ΚΩΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΤΗ «ΝΕΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ»

Την υποψηφιότητα του με τον συνδυασμό «Νέα Προοπτική» του Σόλων Κωτούλα ανακοινώνει ο Γιώργος Πινιάρας.

Ονομάζομαι Γεώργιος Πινιάρας και γεννήθηκα στην Ασπροκκλησιά το 1952. Αποφοίτησα από το Γυμνάσιο Καλαμπάκας και στη συνέχεια απέκτησα την ιδιότητα του εργοδηγού ηλεκτρολόγου. Μετά την εκπλήρωση της στρατιωτικής μου θητείας το 1973 μετανάστευσα στη Γερμανία και συγκεκριμένα στην πόλη του Μονάχου όπου εργάσθηκα σε τομείς της ειδικότητας μου. Το 1980 και μετά από ειδική μετεκπαίδευση εισήλθα στον τομέα συναρμολόγησης στο εργοστάσιο παραγωγής της B. M. W. μέχρι και την πλήρη συνταξιοδότησή μου.

Διετέλεσα εκλεγμένος σύμβουλος της Ελληνικής κοινότητος του Μονάχου για περίπου 20 χρόνια (1987 -2005) όπως επίσης και Πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων των Ελληνικών σχολείων Μονάχου (1987-2001). Είμαι παντρεμένος με δύο παιδιά. Το καλοκαίρι του 2021 πληροφορήθηκα για την επικείμενη υποψηφιότητα ως Δημάρχου του ιατρού Σόλωνα Κωτούλα, ενός ανθρώπου με ακέραιο χαρακτήρα και σημαντική προσφορά στην περιοχή μας, με τον οποίο αποφάσισα να συστρατευτώ με σκοπό την αναδιοργάνωση του δήμου μας και σε επίπεδο κοινοτήτων. Με χαρά λοιπόν ανακοινώνω την υποψηφιότητα μου στον συνδυασμό «Νέα Προοπτική».