Τρίτη 11 Ιουλίου 2023

Ανακoίνωση υποψηφιότητος και στήριξης του Δημήτρη Παπαβασιλείου στον Σόλων Κωτούλα και τη «Νέα Προοπτική»


Συνεχίζει τις προσθήκες ο συνδυασμός «Νέα Προοπτική» του Σόλωνος Κωτούλα, αυτή τη φορά με τον Δημήτρη Παπαβασιλείου να ανακοινώνει την υποψηφιότητα του:

Ονομάζομαι Δημήτριος Παπαβασιλείου είμαι γεννημένος το 1975 στη Θεόπετρα όπου πέρασα τα παιδικά μου χρόνια. Το 1992 εισήλθα στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις όπου υπηρετώ μέχρι και σήμερα κατέχοντας τον βαθμό του Ανθυπολοχαγού. Στις δημοτικές εκλογές του 2019, ήμουν υποψήφιος τοπικός σύμβουλος με τον συνδυασμό Δύναμη Ευθύνης του Χρήστου Σινάνη, στην κοινότητα Θεόπετρας. Είμαι παντρεμένος και έχω 2 παιδιά.

Έχοντας πειστεί πλήρως για τις προθέσεις του Ιατρού Σόλωνος Κωτούλα, για την δημιουργία ενός διάφανου και ανεξάρτητου Δήμου, με έμφαση στην καθημερινότητα των δημοτών, ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου με τον συνδυασμό «Νέα Προοπτική».