Πέμπτη 6 Ιουλίου 2023

Ανακοίνωση υποψηφιότητας και στήριξης του Λάμπρου Αμπντελαάλ στον Σόλων Κωτούλα και τη «Νέα Προοπτική»



Ο συνδυασμός «Νέα Προοπτική» του Σόλωνος Κωτούλα πραγματοποιεί ακόμα μια προσθήκη στο δυναμικό του, με τον Λάμπρο Αμπντελαάλ να ανακοινώνει την υποψηφιότητα του:

«Ονομάζομαι Λάμπρος Σιούτας-Αμπντελαάλ, είμαι 33 ετών, γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Καλαμπάκα. Ο πατέρας μου Σάγιεντ Αμπντελαάλ κατάγεται από την Αίγυπτο και η μητέρα μου Παναγιώτα Σιούτα από τη Θεοτόκο Καλαμπάκας. Σπούδασα στο ΙΕΚ «ΟΜΗΡΟΣ» από όπου και αποφοίτησα με το πτυχίο του τεχνολόγου-ακτινολόγου. Κατέχω επίσης πτυχίο διασώστη. Ομιλώ άριστα την Αγγλική γλώσσα. Υπηρέτησα τις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις ως υπαξιωματικός της πολεμικής αεροπορίας από όπου αποστρατεύτηκα μετά από 7ετή ευδόκιμη θητεία. Διατηρώ εστιατόριο στο Μουργκάνι μαζί με την οικογένεια μου. Εργάζομαι στην ιδιωτική πολυκλινική «ΙΑΣΩ», που αποτελεί διαμάντι για τη Θεσσαλία, κατέχοντας δυο ειδικότητες αυτή του νοσοκόμου και του τεχνολόγου. Έχω τρία αδέρφια τον Αλέξανδρο, τον Θωμά και τον Χρυσόστομο. Τον Οκτώβριο κατέρχομαι για πρώτη φορά στις δημοτικές εκλογές ,καθώς έχω πλήρη εμπιστοσύνη στο ήθος και τις ικανότητες του Σόλωνος Κωτούλα για την δημιουργία ενός ανεξάρτητου Δήμου αντάξιου των δυνατοτήτων και των προσδοκιών όλων των κατοίκων του.»