Τρίτη 4 Ιουλίου 2023

Νέα Προοπτική: Ο Γεώργιος Ρίζος υποψήφιος με τον συνδυασμό του Σόλωνος Κωτούλα

Μία ακόμη υποψηφιότητα ανακοινώνει ο συνδυασμός «Νέα Προοπτική» του Σόλων Κωτούλα.

Ο Γεώργιος Ρίζος προστίθεται στη λίστα των υποψήφιων του συνδυασμού:

«Ονομάζομαι Γεώργιος Ρίζος.Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Παλαιοχώρι Καλαμπάκας. Από νεαρή ηλικία εργάσθηκα στο τομέα της γεωργίας και της κτηνοτροφίας και είμαι εμπειροτέχνης εργολάβος οικοδομικών εργασιών. Διετέλεσα Πρόεδρος της κοινότητος Παλαιοχωρίου κατά τα έτη 1991-1998 και Πρόεδρος του αγροτικού-δασικού συνεταιρισμού Παλαιοχωρίου. Είμαι παντρεμένος και έχω 4 παιδιά και 5 εγγόνια.

Με τον Σόλων Κωτούλα μας ενώνει μακρά και αληθινή φιλία. Έχοντάς τον δει σε διάφορες πτυχές της ζωής να ανταποκρίνεται με θάρρος, υπευθυνότητα, δυναμισμό, ανιδιοτέλεια και μετριοφροσύνη, θεωρώ πως είναι ο καταλληλότερος για την δημιουργία ενός ανεξάρτητου και δυναμικού δήμου. Άλλωστε συνυπάρξαμε Πρόεδροι στην 2η 4ετία μου. Εγώ στην Κοινότητα Παλαιοχωρίου και αυτός στην Κοινότητα Καταφύτου -Μηλιάς, με άριστη συνεργασία.

Με την εμπειρία και την γνώση μου για τα προβλήματα του τόπου μου και έχοντας ως στόχο την επιστροφή της δύναμης στις κοινότητες του δήμου, ανακοινώνω την υποψηφιότητα μου με τον συνδυασμό του, «Νέα Προοπτική».